Ida Håkansson

Måndag morgon!

Publicerad 2013-04-29 07:37:55 i Allmänt,

Nu sitter jag i bilen påväg till skolan! Är inte alls taggad men vi är ju lediga på onsdag så då känns det bättre, haha! Men idag efter skolan ska jag hem och plugga. Hade glömt massa saker i skolan så jag kunde inte plugga så mycket igår, haha! Men jag måste göra klart en SO inlämning och sen så har jag franska prov på fredag. Och sen lite vanliga läxor också då, haha!

Men träningen igår var jättekul! Det var lite jobbigt på golvet bara för vi sprang massor! Först sprang vi runt lite, sen gjorde vi en uppvärmningsdans och gjorde den lite och sen fick vi springa fram och tillbaka till Donken, haha!

Men ja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela