Ida Håkansson

Trött!

Publicerad 2013-08-29 22:43:05 i Allmänt,

Har varit en bra dag idag. Kort skoldag, lite plugg, stallet och sen träning. Det var jättekul i stallet som vanligt och jag fick ändå rida ganska mycket. Det känns så ovant men ändå roligt att rida... Jag SKA börja i tidningen när jag slutar konståkning! Jag lyckades i alla fall trava idag utan att hålla på att ramla av. Fattar inte hur man kan vara så stolt över det egentligen, det är ju inte direkt särskilt svårt, haha!

Men nu måste jag sova, är sååå trött! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela