Ida Håkansson

Sovit bort dagen

Publicerad 2013-12-31 02:28:42 i Allmänt,

Hejsan på er! Idag vaknade jag halv 2, så jag sov verkligen bort hela dagen. Blev typ sur för att ingen väckte mig för jag hade tänkt att åka in till stan innan träningen idag, haha! Men ska dit på torsdag med alla vänner sol är här ifrån Dalarna, så det ska ändå bli kul. 

Så jag har alltså inte gjort så mycket idag. När jag vakande kollade jag typ på en film och sen blev det första träningen på länge. Efteråt åkte jag hem och då spelade vi risk. Det är verkligen världens roligaste spel, haha! Det kan ta allt från dn halv timma till en halv dag att spela lixom. Idag spelade vi från 22 till 02, så det tog 4 timmar ungefär. Sjukt roligt verkligen och jag vann. Jag är en sån sjuk tävlingsmänniska när det kommer till just risk, haha! Men nu ska jag sova och tagga till iför nyår imorgon. Kommer bli super sköj ;)

Kom på nu att jag inte bloggade igår. Men jag gjorde typ ingenting. Vi åkte ifrån Stockholm vid 4 och innan det kollade jag bara på lite film och packade i ordning. Vi kom hem ungefär 22.00 så det gick ganska snabbt. Kollade på 2 filmer påvägen också så det var inte tråkigt, haha! Men sen spelade jag lite risk och gick och la mig.

Vi har alltså "gäster" hos oss nu över nyår. Det är typ gamla vänner till familjen som alltid brukar komma hit både på nyår och midsommar. Riktigt mysigt!

Men godnatt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela