Ida Håkansson

Sista dagen hemma!

Publicerad 2013-07-31 10:10:11 i Allmänt,

Godmorgon allihopa och förlåt för den dåliga bloggningen igår. Jag orkade bara inte helt enkelt.

Igår var vi ju på Frölunda torg och shoppade. Jag köpte bara en body lotion och inget annat. Jag hittade massa andra grejer men jag gick ingenting av mamma så jag var lite sådär småsur igår. Ni vet typ när ens syrra får det man vill ha men inte man själv typ... Haha!

Men efter Frölunda torg kollade jag och Agnes på massa Wallander och sen kom mormor, morfar och min morbror hit till middagen och åt med oss.

Nu ska jag och Agnes precis äta frukost och sen ska vi in till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela