Ida Håkansson

Hiss & Diss!

Publicerad 2013-06-15 12:00:00 i Allmänt, Hiss & Diss,

- Äntligen är det sommarlov och skolan är slut. Nu blir det många Goa veckor med kompisar och familjen.
 
- Sommarläger är så sjukt mysigt. Man får mysa med kompisar och träffa nya kompisar. Sedan kan man gå på sommarläger men olika "inriktningar" då blir det ännu roligare eftersom man får göra det man tycker om.
 
- Sommarlooken, I love it. Kunna gå runt i shorts, bikini, linnen och ALLT. När man är på stranden hela dagen och har det där naturliga håret. Så himla mysigt! Och när man färgar håret ljusare eller något sådant till sommaren... kan fortsätta babbla om det här hur länge som helst, haha!
 
- Det dåliga vädret. Så sjukt tråkigt att det blir massa regn precis när man får sommarlov. Det har ju varit så himla bra väder nu i några veckor men nejdå, inte nu inte... Men vi bor ju i Sverige så jag är ju ganska van om man säger så, haha!
 
- Folk som snackar skit, det är så sjukt tråkigt. Prata med personen det gäller med en gång istället, annars kommer ALLT bara bli värre och värre. Om man pratar bakom ryggen på någon så ger man bara personen mer uppmärksamhet. Det är väl bättre att bara strunta i personen i så fall? Detta är något jag har lärt mig genom att göra misstag, så snälla ta emot rådet, SNACKA INTE SKIT, det blir aldrig bra i slutet.
 
- Att åka bil. Det är så sjukt tråkigt att åka bil i flera timmar. Det funkar så länge mobilen har batteri, men när batterit tar slut så blir det så SJUKT tråkigt, haha! Och när det är fint väder ute blir det bara värre. Usch säger jag bara, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela