Ida Håkansson

Glad Påsk!

Publicerad 2013-03-30 17:00:23 i Allmänt,

Glad Påsk på er allihopa! Just nu sitter jag hemma hos några i Falun. Vet inte villa dom är eller något men ja, haha! Jag kom iallfall hem till Agnes igår någon gång på kvällen, och det ska bli så sjukt kul den här veckan! Idag sov vi till klockan 9. Sen gick vi och åt frukost och gjorde oss ordning. Nu har vi varit på stan en snabbis och ätit påskmat hos dom vi är hos nu. På stan köpte jag iallfall en vårjacka också fick jag typ en födelsepresent, och det var en tröja från Gina! Jag kommer lägga upp bild på det när jag kommer hem!

Förlåt om jag inte uppdaterar så bra den hör veckan men jag måste verkligen njuta av att jag får vara med Agnes! Träffar ju bara henne typ 2 gånger per år så ja, haha! Men jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt!

En sak till är att jag inte lägger upp så mycket bilder nu. Det är bra för att jag här precis laddat över alla bilderna till datorn och då tog jag ju bort alla på mobilen, haha! Men hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela