Ida Håkansson

Försov mig...

Publicerad 2013-05-30 07:57:30 i Allmänt,

Godmorgon allihopa!

Förlåt för att jag inte bloggade något igår, men helt seriöst så hann jag inte. Jag spelade instrument, var ute och sprang och pluggade massa. Sen var det lite andra saker också men ja... Hoppas nu förstår!

Nu sitter jag iallafall i bilen på väg till skolan. Mamma kör mig för jag försov mig 1 timme och 10 minuter... Lyckat, haha! Men jag kommer ändå inte såå sent för jag var väldigt snabb nu, och i vanliga fall tar jag ju bussen och det tar mycket längre tid...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Lina - TeamPonnys

Publicerad 2013-05-30 19:51:47

Jättefin blogg verkligen! Kika gärna in på min och Julias :)

Svar: Det ska jag göra! tack så mycket <3
Ida

Postat av: Lydia

Publicerad 2013-05-30 21:12:20

Fin blogg! Skulle betyda mycket om du tittade in på våran och lämnade en kommentar :)

Svar: Tack så hemskt mycket! Det ska jag verkligen göra! <3
Ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela