Ida Håkansson

Till Niyat nu

Publicerad 2013-10-31 14:00:23 i Allmänt,

Sådär, då är jag äntligen på tåget påväg till Niyat. Ska bli riktigt mysigt och roligt. Vet inte vilka som kommer heller så det blir spännande, haha! 

Träningen idag gick bra. Hade 2 och en halv timma is och den började klockan åtta. Sen hade vi egen uppvärmning innan det också så jag gick upp kvart över 6. Usch... Det är sjukt tidigt verkligen, haha! Men timmarna gick mycket snabbare än jag trodde som skulle göra.

Efter träningen åkte jag och mamma till banken för att fixa ett bankkort åt mig. Nu är det beställt och jag längtar såå tills det kommer. Tänk att jag lyckades övertala mamma och pappa tillslut, haha! Men sen efter banken åkte jag hem, åt lunch och fixade mig.

Vi hörs ikväll, har ingen aning när jag kommer hem...


Grattis älskling, du är BÄÄST :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela