Ida Håkansson

Full fart

Publicerad 2014-04-28 22:17:14 i Allmänt,

Hejsan hoppsan och hoppas att ni har haft en bra start på den nya veckan. För mig är det bara 3 skoldagar denna veckan, och jag är faktiskt riktigt taggad. Idag har varit rätt grymt. Gick i skolan som vanligt och vi var ute igen på engelskan. Var på ganska bra humör hela dagen så det var riktigt gött. Hade musikredovisning sista lektionen, och jag tycker ändå att det fick helt okej för att ha haft så kort tid på oss. Hoppas bara på ett bra betyg nu också då...

Efter skolan tog jag moppen direkt till gymmet. Det var riktigt skönt att köra moppe idag när det var så varmt och skönt. Vet inte hur man ska förklara det men det kändes bara skönt, haha! Gymmet gick väl bra och kände verkligen hur hårt jag hade jobbat efteråt. Längtar bara tills mitt köttsår läker så att jag kan ha gympaskor och springa också. Behöver lixom träna inför vårruset.

När jag var klar på gymmet åkte jag hem och käkade. Tog det lite lugnt och sedan tog jag moppen till scouterna. Vi var ute både på scouterna och tonår så det var riktigt skönt. På scouterna typ sågade vi och lite sånt och på tonår spelade vi först frisbeegolf och sen kubb. Riktigt kul faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela