Ida Håkansson

Julens lugn

Publicerad 2014-12-27 22:14:38 i Allmänt, Min vardag,

Just nu sitter jag hemma med mamma, pappa och farfar och kollar på en film. Har kollat på några avsnitt teen Wolf innan och gått på en långpromenad men Putte och pappa. Vi gick i ungefär en timma och även om jag egentligen hatar att gå så måste jag erkänna att det var rätt mysigt. Helt underbart att snön har kommit nu! I förmiddags var jag, mamma och pappa iväg på ett släktkalas för min älskade syssling. Linnéa har fyllt hela 5 år nu, helt sjukt hur snabbt tiden går haha.

Jag kan helt seriöst inte beskriva hur skönt det är med lov. Har inte sovit tillräckligt och varit alldeles för stressad det sista så jag behöver verkligen det här. Eller jag inbillar mig det i alla fall ;) Blir så himla lugn av allt det mysiga med julen och sånt också så det är ju helt perfekt haha.

Justja, jag var ju inne på mellandagsrean igår och det var så sjukt mycket människor i stan. Sparar ju alla pengar jag kan till USA nu men jag köpte trosor och en tröja till nyår i alla fall.

Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen. God fortsättning på er!

Bilden är från när vi åkte till Hindås idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela