Ida Håkansson

Mekarkurs

Publicerad 2014-12-28 23:37:33 i Allmänt, Min vardag,

Hej på er!

Är lite nere just nu faktiskt för att jag har insett att julen är över. Har väntat hur länge som helst och jag bara älskar julen, men nu måste jag vänta 1 år för att den ska komma igen. Och troligtvis så blir min jul sjukt annorlunda nästa år.

Dessutom så har jag sjukt ont i min svanskota. Hade ont hela dagen igår också och dagen innan fast det var inte förrän igår det verkligen blev jobbigt. Har inte slått i den på något sätt utan den bara började göra ont utan vidare. Jag kan stå men inte göra vissa rörelser och definitivt inte sitta ner eller resa mig upp. Vet någon något om detta så säg gärna till. Det kändes ju inte direkt bättre av att googla runt lite...

Men någonting bra med dagen då. Största delen av dagen bestod faktiskt av en mekarkurs med FMCK. Det var jag och 2 andra tjejer som fick en liten nybörjarkurs typ. Lärde mig massa nya saker och det var väldigt intressant. Farfar åkte hem idag också men istället kom det ner lite annat folk från Dalarna. Simon, Therese och Ruppe var det som kom. Dom ska fira nyår här som vanligt, men också som vanligt så kom dom lite tidigare än resten av allt folk. Så kvällen har då (inte så överraskande) spenderats med att spela RISK. Var sjukt nära på att vinna men det vände haha.

@mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela