Ida Håkansson

Härlig kväll

Publicerad 2014-02-27 22:13:23 i Allmänt,

Idag har det varit en ganska bra dag. Är inte alls lika trött idag som jag har varit resten av veckan, så jag har bara varit gladare lixom. Skolan gick ganska snabbt som alla torsdagar, och jag hade tyska prov sista lektionen. Det kändes som att det gick bra, så vi får väl bara hoppas att det stämmer också ;)

När jag kom hem från skola. Åt jag mellanmål och sen pluggade jag massor. Gjorde matte, science och lite annat. Har massor av saker nästa vecka så måste få gjort lite nu. Sen har jag och Wilma redovisning imorgon också... Wish me good luck ;) haha! Sen lite senare nu på kvällen har jag pluggat moppeteori och gjort en annan sjukt rolig sak. Två vänner till familjen kom förbi förut också, så det har varit en riktigt grym kväll helt enkelt!


Är med på första sidan i del 2 i Mölndals posten idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela