Ida Håkansson

Havet

Publicerad 2014-07-30 01:39:57 i Allmänt,

Idag har det varit en sån där dag dör jag har gjort massa grejer alltså precis så som jag vill ha det. Gillar verkligen inte att sitta hemma hela dagarna, blir typ galen haha!

I alla fall så ställde jag klockan på kvart över 8 imorse fast jg försov mig till typ tio i 9. Jag gick upp och käkade, gjorde mig ordning och också ihop en liten väska på 40 minuter vilket var sjukt snabbt för att vara jag. Sen tog jag moppen till Elsa också åkte jag, hon och hennes mamma ner till havet. Vi var i Hovås och det var riktigt fint där. Vi var där i några timmar bara men det var ändå alldeles tillräckligt. När man har sånt här ljust skinn så klarar man inte så mycket mer och det blir sjukt varmt oxå. Men det var i alla fall riktigt mysigt!

Hemma tog jag det lite lugnt och slappade typ hela eftermiddagen. Duschade och fixade mig för att sedan direkt efter middagen åka hem till Elsa igen. Där var jag, Elsa, Gabbe, Lukas och Erika och vi hade jättekul. Tog mopparna till Ica och köpte godis, pratade massor och sen kollade vi på film. Åkte hem därifrån vid halv 1 och nu blir det natten. Godnatt!

Har sjuk bildbrist som ni kanske märker

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela