Ida Håkansson

Hop on hop off

Publicerad 2014-06-29 22:14:05 i Allmänt,

Hop on hop off

Idag har det varit en hel dag med bara en massa sightseeing. Det har varit så himla varmt idag och jag lyckades faktiskt lägga upp en snap när det var 31 grader som var mitt mål typ, haha! Vi var nämligen på burger king precis då och käkade glass.

Pappa väckte mig lite innan 9 imorse och då gick jag upp och hjälpte till att plocka fram lite frukost. Sen väckte vi mamma hela familjen och sjöng för henne eftersom hon fyller år idag! Okej att jag kanske inte direkt gillar att gå upp tidigt men det känns alltid bra att göra sina föräldrar glada. Sen åt vi då frukost och alla gjorde ordning sig. Lite över 11 kom vi iväg och vi gick till en busshållplats typ. Sen har vi åkt sånna här "hop on hop off" bussar hela dagen. Man åker på ett busstak typ och det är verkligen en äkta turistsak. Vi åkte en sån båt också och det var riktigt mysigt det också.

Idag var det mamma som bestämde vad vi skulle göra och även om alla blev riktigt trötta på grund av värmen så var det riktigt roligt. Vi åt på en jättemysig restaurang mitt i stan till lunch och en av servitriserna var så himla trevlig och typ visade oss vad han tyckte att vi skulle köpa och sånt. Sen när vi kom tillbaka till campingen så hoppade alla in i duschen och vi gjorde oss lite fina med klänning och sånt. Sen gick vi bort till restaurangen på campingen också åt vu en god födelsedagsmiddag där.

Imorgon är det vi som går bestämma vad vi ska göra, så då blir det shopping. Det betyder att jag måste sova nu så jag är pigg å glad imorgon, så godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela