Ida Håkansson

Shopping dag i paradiset

Publicerad 2014-06-30 23:27:58 i Allmänt,

Idag var det barnens dag här i Budapest. Eller i alla fall alla tjejbarnens dag, haha! Nej men idag har vi varit i ett sjukt najs köpcentrum som jätte Westend City Mall. Det fanns massor av olika märkesaffärer som vi inte har hemma, och jag hade så önskat att jag var rik typ så jag hade kunnat köpa allt jag egentligen ville. Det var så himla stort och det hade 3 våningar + en bio våning. Det jag längtade efter hela dagen var att gå in på gap, och det fick jag också göra tillslut. Tyvärr hann vi inte vara där alls länge men jag fick i alla fall med mig en tröja därifrån. 

Jag är riktigt nöjd med den här dagen men jag är så himla trött just nu så kan nästan inte tänka. Imorgon ska vi förflytta oss till en sjö typ och då ska det bli fint väder igen. Idag regnade det på förmiddagen och sen har det varit kallt resten av dagen. Eller ja, det har varit typ 18 grader men det har faktiskt kännts riktigt kallt. Jaja, godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela