Ida Håkansson

Hammarkullekarnevalen

Publicerad 2014-05-31 22:34:39 i Allmänt,

Hallojsan! Idag har det varit en dag full med massa liv och jag blev riktigt trött efter allt folk. Jag och Wilma var ju på Hammarkullekarnevalen (eller hur det stavas) och det var jätteroligt. Själva karnevalen där alla dansade och sånt var riktigt cool och sjukt rolig att kolla på. Sen gick vi runt och kollade i alla olika stånden och jag köpte faktiskt med mig två små drömfångare hem. En till mig och en till Lovisa. Det var sjukt mycket människor där och det var väl roligt men ändå jobbigt. Man fick verkligen tränga sig för att komma framåt och jag blev typ helt ut var för att det var så packat med folk.

Jag kom hem vid 6 ungefär och då satte jag mig bara på en stol i köket. Mådde inte alls bra men drack lite vatten och åt typ en jordgubbe och det blev mycket bättre. Vi åt ju churros på karnevalen som är så himla sött, och efter en hyffsat lång biltur och inget vatten på hela dagen typ så är det inte kostligt att jag mådde som jag gjorde.

Nu har jag kollat på en film som Wilma tipsade mig om innan. Kommer inte ihåg vad den hette nu men den var riktigt bra i alla fall. Sen har vi ätit jordgubbar och myst lite med familjen och nu ska jag väl sova. Ska upp hyffsat tidigt imorgon för att komma iväg och köra lite med crossen och det kommer bli så himla kul verkligen. Super taggad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela