Ida Håkansson

Mekar-dag

Publicerad 2014-05-29 23:37:47 i Allmänt,

Jag är så himla trött nu verkligen och vill bara gå och lägga mig (som omväxling), men det är det inte riktigt dags för än. Ska lägga en beställning på fyndig först men sen ska jag sova. 

Det har varit en bra dag idag. Vaknade upp på campingen imorse och den var riktigt mysig verkligen, och låg precis bredvid havet. När jag och pappa hade ätit frukost utomhus, gjort oss ordning och gått på en liten promenad med Putte så började vi rulla hemåt. Vi stannade i Torp för att gå in på biltema. Vi kollade på lite crosskläder och sånt men det blev bara en skyddsjacka. Eller ja, bara och bara, en sån behövde jag ju! Efteråt gick vi och typ fikade på Donken. Vi gick till Max först men glassmaskinen var slut där och Donken låg lixom bara precis över vägen. Så vi köpte varsin glass och sen åkte vi vidare igen.

Vi kom hem vid 3 tiden och då packade vi in sakerna från husbilen och mamma gjorde lunch till oss. Sedan varder bara att lasta ut crossen! Vi byggde en liten ramp som vi kan använda sen också så det blir nog jättebra. Sen har vi fixat med den hela kvällen typ. Har ändrat lite saker så att den ska bli lägre också har vi fixat tomgången och skruvat på en kåpa som var lite lös. Tror det var allt vi gjorde så det var ju inte direkt mycket. Sen har jag i alla fall försökt kicka igång den resten av kvällen men det går verkligen inte. Pappa får igång den typ med en gång men jag får verkligen inte igång den, haha! Blev verkligen så himla sur ett tag där men det är väl bara att träna hoppas jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela