Ida Håkansson

Fredagsplugg!?

Publicerad 2014-11-28 22:12:25 i Allmänt, Min vardag,

Jomen det står faktiskt rätt i rubriken. Konstigt nog så jag har jag pluggat idag. På en fredag!! Men ibland så måste man bryta sina "löften" om att inte plugga på fredagar. Just nu har vi så mycket i skolan så jag har ingen val. Jag måste plugga varenda dag.

Så det är väl typ det jag har gjort idag. Pluggat. Hade skola som vanligt också såklart och idag var det luciaövning igen. Men när jag kom hem så pluggade jag hela eftermiddagen fram tills att idol började klockan 8. Idag har jag skrivit på mitt fysikprojekt och jag är nästan klar. Har bara kvar den sista punkten och kanske lite fin-skjusteringar. Sen är det SO redovisning, matte prov och historia prov nästa vecka också.

Nej, detta blev jobbigt för mitt huvud jag går och lägger mig istället, haha. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela