Ida Håkansson

Julmarknad

Publicerad 2014-11-30 01:14:37 i Allmänt, Min vardag,

Den här dagen har varit supermysig. Gick upp typ vid 8 och gjorde mig ordning och käkade frukost. Sen åkte jag och mamma hem till Magda där några från Relight var, och så limmade vi på stenar på klänningar i några timmar. Klänningarna kommer verkligen blir sjukt fina när allt är klart, och dom kommer glittra superfint.

Efteråt åkte jag och mamma vidare och till julmarknaden i Johanneskyrkan. Känns som att den är ovanligt tidigt iår men det är den nog inte, det är ju första advent imorgon. Den var i alla fall lika mysig som vanligt och jag fick en riktigt härlig julkänsla. Tog lite lotter och fikade. Sen åkte jag hem och pluggade och packade. Mamma körde mig till Wilma vid 5 ungefär och nu är både jag och Julia här.

Hörs imon!

Mina vinster idag. En choklad och två ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela