Ida Håkansson

Dagen

Publicerad 2015-02-17 19:47:34 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Hejsan!

Sitter just nu och försöker plugga lite men det går väl sådär helt ärligt. Mamma och Lovisa sitter och förhandlar om något så har lite svårt att koncentrera mig haha. Men jag har i alla fall fått gjort massa Fysik idag så jag ska nog hinna klart med hemprovet tills på fredag. Har även spelat lite piano och lyssnat på låtarna man har att välja mellan på intagningsprovet. Justja, har nog inte berättat det men på nästa torsdag ska jag på instagningsprov på LM:s musikprogram inför gymnasiet. Valde det som andra val men vill ändå förbereda mig ordentligt.

Jag är väldigt trött idag. Eller jag blev det när jag kom hem i alla fall. Hade simning som sista lektion och jag och Wilma dröjde kvar lite efter för att basta och bada bubbelpool. Så himla skönt verkligen och kände mig jätteavslappnad efter förutom att jag fick skynda mig till tåget haha. Men nu ska jag strax iväg på träning. Har fått lite extraträningar den här veckan inför tävlingen i helgen och det ska bli riktigt roligt. Har inte tränat med Relight på ett bra tag nu eftersom jag var sjuk innan USA men nu är jag back on track!

Nya träningskläder från USA. Byxor från PINK, tröja och sport BH från VS.

Kommentarer

Postat av: Z

Publicerad 2015-02-18 15:40:29

Snälla kan du göra en haul video på vad du köpte i USA :)

Svar: Jo visst! :)
Ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela