Ida Håkansson

Förskyld

Publicerad 2015-02-01 20:15:55 i Allmänt, Min vardag,

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering igår och idag men mår inte alls bra. Antingen är jag påväg att bli sjuk eller så kommer jag bara vara så förskyld som jag är nu. Känner mig allmänt hängig typ och inte riktigt feber men lite högre temp än vanligt. Tror det började komma igår efter gymmet faktiskt. Men jag är glad att det kom nu istället för om en vecka.

Just nu försöker jag bara ta det lugnt och vila. Har ätit fruktsallad och kollat på massa Gossip girl. Ska inte gå till skolan imorgon men ska ändå försöka få lite saker gjort. Nu är mina prioriteringar att bli frisk innan USA och även tills på tisdag då vi ska åka skidor med skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela