Ida Håkansson

Missat flyg

Publicerad 2015-02-14 09:58:23 i Allmänt, Min vardag,

Nej men hejsan den svenska tiden, vad trevligt att träffas... Eller ja egentligen inte, är hur trött som helst och känner mig nästan sjuk. Har sjukt ont i magen och den är helt uppsvälld haha. Flyget var 1 och en halv timma sent från New York så självklart missade vi vårat flyg här i Berlin. Så nu sitter vi på flygplatsen och väntar på att få åka till München för att sedan komma hem till Landvetter. Vi kommer alltså hem ikväll istället för nu på förmiddagen. Vi kunde haft mer otur men det är ändå störande, det var ju ändå fredag den 13:de haha...

Är verkligen sjukt trött. Lyckades inte sova någonting på planet även om det var ett nattflyg så det blir en härlig dygning idag. Vi hörs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela