Ida Håkansson

Mitten på veckan

Publicerad 2015-02-04 21:43:20 i Allmänt, Min vardag,

Nu är halva skolveckan gången, och om 3 dagar så åker jag till USA. Jag har verkligen försökt få gjort så mycket som möjligt idag och det tycker jag att jag har lyckats bra med. Inget Gossip Girl och har knappt använt telefonen förutom när jag har väntat på bussen. Applåder till mig, haha.

Direkt efter skolan åkte jag hem till Magda. Hon färgade och noppade mina ögonbryn och jag är såå nöjd. Nu är jag redo för semester typ haha. Nej men det blev så dåligt när jag gjorde det hemma och jag klarar verkligen inte av att noppa ögonbrynen själv, det gör så fruktansvärt ont. Jag har ju gjort det hos Magda en gång innan och hon är sjukt duktig så det kändes som ett safe card.

Idag har jag även pluggat massa matte och det kändes riktigt bra idag. Har gjort franska glosor, och förberett inför den muntliga redovisningen imorgon. Så det ända jag inte har hunnit med är SO:n men det får jag plugga på imorgon. Det är väl det här som är fördelen med att vara förkyld. Eftersom jag inte får träna så får jag lägga tiden på andra saker istället, och helt plötsligt finns det hur mycket tid som helst åt att plugga haha.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela