Ida Håkansson

Arbetsintervju

Publicerad 2015-01-28 19:12:34 i Allmänt, Min vardag,

Okej, nu kan jag meddela att jag har tagit mig igenom min livs första arbetsintervju. Jag tycker att det gick bra och var inte alls lika nervös när jag väl kom dit. Det var en gruppintervju med massa människor så det gjorde det helas lättare också.

Men nu ska jag iväg till gymmet. Skulle egentligen inte åkt dit idag men tar det som en liten belöning för att det gick så bra. Men nu måste jag skynda, vi hörs sen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela