Ida Håkansson

Våren är här

Publicerad 2015-03-04 22:23:00 i Allmänt, Min vardag,

Äntligen har solen kommit tillbaka. Känner bara hur jag fylls med energi så fort solen visar sig och jag blir så sjukt mycket gladare. Valde faktiskt att gå hem från stationen idag istället för att ta bussen, bara för att få njuta av solen. Är ju instängd i skolan hela dagarna så man får passa på när man har chansen.

Idag har jag ägnat hela min eftermiddag/kväll åt plugg. Har ganska mycket att göra nu och vill få gjort så mycket som möjligt innan helgen. Har franska prov, teknik inlämning, biologi inlösning och kemiinläning. Sen ska jag på introduktion på donken på måndag så ska läsa massa papper inför det och sen har jag säkert glömt något. Justja, har nationella hela måndagen oxå... Oavsett så är det en hel det att göra, men som sagt var. Jag är glad ändå, för det är vår!

Såhär såg himlen ut när jag kom hem idag. Ren lycka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela