Ida Håkansson

Sista dagen på 2013

Publicerad 2013-12-31 23:00:53 i Allmänt,

Sådär ja, nu är även detta året avklarat. Hur tycker ni det har varit? För mig har det faktiskt varit ett bra år tycker jag. Det har gått snabbt, jag har fått massa nya kompisar och känner att jag har förändrats. Har lixom hittat mig själv om ni fattar vad jag menar. Det har såklart också hänt massor av dåliga grejer, men jag känner mig starkare som person och mitt självförtroende har äntligen börjat växa upp efter några jobbiga år under mellanstadiet.

Så nu ser vi fram emot 2014 då! Jag har dålig koll på vilket år det är nu, så vi får väl se hur det går nästa nu när jag måste ställa om mig igen, haha ;) men jag önskar er bara ett gott nytt år, och ta vara på stunden nu. Ta hand om dig, fina vänner och din familj, och ha ett grymt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela