Ida Håkansson

Gymmat

Publicerad 2013-06-30 23:16:54 i Allmänt,

Halloj!
Ja idag har jag inte gjort så mycket annat än att varit på gymmet med Morfar. Körde igenom hela kroppen så blev sådär gött trött när jag kom hem. Dock har jag lyckats dra på mig nån jäkla huvudvärk nu också.. Jaja, det blir nog bättre till imorrn hoppas jag!

Imorgon ska jag följa med putte till frisören. Hon behöver nog inte klippa honom så mycket nu eftersom jag klippte honom för några veckor sedan, men hon behöver ju iallafall bättra på det jag gjorde. Det blev ju inte jättebra när jag gjorde det, eftersom det var första gången jag klippte honom.. Men tyckte ändå det blev hyffsat. Vi ska iallafall fråga om jag kan få vara med när hon klipper honom så att jag kan lära mig lite mer. Dessutom är det ju ett sätt att få lite kontakter inom djurvärlden till senare, eftersom jag skall jobba med djur av något slag. 
 
Ida är hos några kompisar i någon sommarstuga, men tror hon kommer hem typ imorgon eller något sådant. Bara så att ni vet.
 
Kram Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela