Ida Håkansson

Allt är klart

Publicerad 2015-02-06 23:12:05 i Allmänt, Min vardag,

Nu är allt packat och klart och jag är redo för att gå upp tidigt och åka flygplan hela dagen imorgon. Har bara flygit 2 gånger innan så är ganska nervös. Får typ klaustrofobi på flygplan när det är sådär lite utrymme, men det ska nog gå bra. Jag ska ju trots allt till New York.

Idag var det fullt fokus i skolan hela dagen. Hade två prov precis som jag skrev igår och sen hade jag allmänt viktiga lektioner där man behöver lyssna mycket. Proven var de två sista lektionerna så det blev lite stressigt där. Efter skolan åkte jag direkt till min enskilda jobbintervju och det gick bra tror jag. Var väldigt nervös eftersom det var min första jobbintervju någonsin men det var en bra upplevelse i alla fall.

Under kvällen har jag och pappa sprungit runt och packat samtidigt som vi har försökt att ha lite familjemys. Åt tacos till middag vilket alltid ger en lite mysig stämning. Jag har faktiskt till och med hunnit målat naglarna och gjort en annan sak som tyvärr är lite hemlig. Ingen big deal men kan berätta imorgon :)

Nu ska jag bara kolla igenom telefonen och sen sova. Vill vara lite trött imorgon så jag kan sova på planet men inte för trött. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela