Ida Håkansson

13.01.15

Publicerad 2015-01-13 22:46:10 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Gokväll i stugan!

Nu är andra dagen på veckan avklarad och jag är helt öm i hela kroppen. Var på body pump med pappa nu på kvällen och shit va ont man får efterråt. Först tänkte jag typ "okej, nästa gång får jag lägga på mer vikter", men sen efter ett tag blev jag jätteöm. Känner typ hur träningsvärken växer fram haha.

Idag lagade jag min thailax på hemkunskapen. I vanliga fall lagar vi mat i grupper men nu har vi ett enskilt projekt där man ska laga mat till gruppen och till våran lärare. Jag gjorde maten hemma för några dagar sedan som ni kanske kommer ihåg och den blev bra idag igen. Den blev mycket starkare idag men jag hoppas att jag får ett bra betyg så jag kan bevisa för mamma och mina kära kompisar att jag faktiskt kan laga mat haha.

Annars så har jag redan sjukt mycket plugg. Det är svårt att få ihop livet när man har prov och läxor, slutar sent varenda dag, vill hinna träna och träffa vänner. Det funkar verkligen inte. Men det är bara att göra det bästa av situation och prioritera. Blanda det man måste och det man mår bra av.

Tyvärr så är den här bilden allt för sann, tänk om allt internet över hela världen stängdes ner på kvällen... Haha shit vilken panik det skulle blivit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela