Ida Håkansson

Födelsedagsfika

Publicerad 2015-01-18 16:06:41 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Hej igen! Idag firar vi min pappa här hemma. Han var knappt hemma på hela dagen igår så nu är mormor, morfar och mobban (min morbror) här. Vi har precis ätit den klassiska chokladtårtan som pappa alltid vill ha. Så himla gott verkligen! Vanlig chokladkaka med grädde typ, onyttigt och bra ;)

Elsa åkte hem för några timmar sen och jag har faktist redan hunnit plugga lite idag. Har nästan gjort klart matteläxan och satt och pluggade inför provet innan folket (släkten) kom. Ska alldeles strax iväg till gymmet på ett pass och sen blir det mer plugg och ikväll träning med Relight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela