Ida Håkansson

Gladis

Publicerad 2015-01-29 21:51:00 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Hejsan igen!

Den har dagen har varit bra, och den har gått helt enligt planerna haha. Skolan var väl helt ärligt rätt seg men det var ändå helt okej. Fick lite information om sportsday som vi har på tisdag och vi spelade även handboll på idrotten. Rätt roligt faktiskt även om jag är bollrädd haha. Efter skolan åkte jag direkt till pianot som alla torsdagar. Var väldigt opepp innan men det var roligt och gick bra. Gjorde en liten teori övning innan jag spelade så det var kul med lite variation :)

Jag och pappa var även på Bodycombat idag och det var mycket roligare än förra veckan. Inte lika mycket folk och jag var mer seriös än förra veckan när jag bara försökte hålla mig från att skratta. Blev faktiskt riktigt trött idag haha. Sen har jag hunnit plugga lite också. Både matte och franska.

Och det viktigaste och roligaste som har hänt på hela dagen... Fick ett mejl när jag var i skolan om att jag ska få komma på en "andraintervju" till jobbet som jag har sökt. Så himla roligt verkligen. Såklart behöver det inte betyda något men det känns fortfarande bra att dom fick en bra uppfattning av mig när det var så himla mycket folk där igår :D

Vill bara visa hur grym jag är på franska... 20/20 rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela