Ida Håkansson

Ny vecka nya möjligheter

Publicerad 2015-01-12 21:24:29 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Hejsan!

Då var det måndag igen och en ny vecka. Den här veckan ska jag verkligen tänka på mig själv. Låter lite konstigt kanske men jag ska försöka ta hand om mig själv bättre. Sova istället för att kolla mobilen halva natten, börja plugga i tid så man slipper sista minuten stress och framförallt träna. Tror det är bra att man tänker efter lite i början på en vecka. Vill man göra någonting speciellt eller vad ska man tänka på? Man kan typ skapa ett schema i huvudet.

Idag har varit en bra start på veckan. Skolan gick bra och var på bra humör. Efter skolan åkte jag hem och pluggade. Han inte med så mycket men jag gjorde en del i alla fall. Efter middagen åkte jag till gymmet och körde kondition.


Gjorde en liten vitaminbomb till mig själv efter gymmet. Ska erkänna att jag inte är ett stort fan av frukt och sånt egentligen men det känns bra att äta något nyttigt efter gymmet. Gjorde en smoothie med fil, frysta bär och banan och så skar jag upp en apelsin. Mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela