Ida Håkansson

Pannkakor

Publicerad 2015-01-22 11:32:24 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Läkarbesöket gick bra och precis som vi trodde så kommer jag få hem en kallelse till ortopeden. Fick lite tips också vad jag ska göra på flyget till USA för att inte få så ont under resan, så det ska nog bli bra det här.

När jag kom hem hade min syster varit så snäll att hon höll på att steka pannkakor till mig. Precis som säkert många andra så älskar jag verkligen pannkakor, men det kanske inte är den nyttigaste maten. Har läst lite andra bloggar om vad man kan ha på för att göra det lite nyttigare så det testade jag idag, och det blev jättegott faktiskt! Tog kvarg och hallon på. Lite surt jämnför med sylt men det var ändå sjukt gott. (Helt ärligt så har jag aldrig ätit kvarg innan men det var gott, så testa det haha)

Tips: ta inte för mycket kvarg som jag råkade göra på just denna bilden, är inte alls lika gott då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela