Ida Håkansson

En god morgon

Publicerad 2015-03-03 07:58:56 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Godmorgon!

Den här morgonen har börjat riktigt bra, och jag är redo för en ny skoldag. Är inte särkilt trött och har inte behövt stressa någonting idag. Står nu och väntar på bussen och försöker göra ett schema för dagen. Kanske ska ut och springa idag istället för att gå till gymmet, vi får se!

Igår var det rätt stressigt för mig. Eller morgonen var lugn precis som idag men jag var inte pigg och skolan kändes fruktansvärt lång. Slutade lite senare än vanligt så han inte avboka passet och sen krånglade både tåg och spårvagnar. Mamma fick hämta mig på Lindome station så jag hann slänga i mig lite mat och byta om och sedan fick hon köra mig till gymmet. Jag var faktiskt på yoga igår. Kändes rätt töntigt men det var skönt och jag skulle lätt vilja göra det igen, fast kanske lite kortare så man hinner göra lite jobbiga saker på gymmet också ;)

När jag kom hem fick jag plugga hela kvällen. Hade biologi läxa till idag och den var mycket längre än vad jag hade förväntat mig.

Men nu kommer bussen, ha en bra dag!

Gjorde den goda hallon och blåbär OTH:en till frukost idag, stor rekommendation och den blir godare ju fler gånger man äter den

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela