Ida Håkansson

Valborg!

Publicerad 2013-04-30 08:02:06 i Allmänt,

Godmorgon allihopa!

Idag är det tisdag och även Valborg! Vet egentligen ute intimt vad det är för något men jag tror att det är typ att man välkomnar våren? Haha! Men skoldagen ska bli rätt chill tror jag. Som en vanlig tisdag! Men sen ska jag typ hem och packa för jag ska sova över hos Jessica inatt. Det ska bli sjuukt kul! Men sen imorgon ska vi typ till Liseberg eftersom vi är lediga, haha!

Egentligen hade jag velat åka in och kolla på koteshen (stavning?) men mamma vill inte att jag ska in till stan på Valborg så det får väl bli när jag är vuxen då, haha! Men jag vet inte riktigt vad vi ska göra, vi hittar på något! För er som inte vet vad ni ska hitta på över Valborg och inte vill in till stan kan ju komma till Lindome centrum..? Det brukar faktiskt vara rätt kul där! Haha!

Men ha en bra dag! Jag sitter iallafall på bussen och taggar till med lite Bieber ;)

(Bild sen i fredags)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela