Ida Håkansson

Pluggat sen jag kom hem

Publicerad 2013-08-30 19:39:45 i Allmänt,

Nu är jag äntligen påväg till träningen. Det är bara en timma, men som jag bryskt säga så är det rätt lagom på en fredag. Speciellt nu när jag har varit sjuk.

Skolan var väl helt okej idag. Hade väldigt kul på rasterna men annars var det väl typ som vanligt. Min längsta dag är på fredagar och jag har bild som sista lektion. Det suger verkligen! Haha... Men nu har jag pluggat ända sen jag kom hem för jag har fett mycket läxor. Ska vara klart med ett helt häfte med frågor på måndag, prov på tisdag, 2 läxor till onsdag och sen mycket mer!

Men nu är jag framme vid ishallen, ha en bra fredagskväll nu!

Egopixar man med min mobil så är det här man hamnar... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela