Ida Håkansson

Konfaläger

Publicerad 2014-04-30 23:46:43 i Allmänt,

Nu sitter jag tillsammans med Elsa på vårat lilla rum här utanför Gråbo någonstans. Tjejerna bor två och två i två olika rum och killarna bor alla tillsammans i ett lite större rum. Jag och Elsa sover alltså tillsammans och vi sover i våningssängar. Det dåliga är att ingen av oss kan sova uppe så jag har dragit ner en madrass på golvet och sover där istället, haha!

Idag har det inte hänt så jättemycket annars. Skolan rullade väl på som vanligt och vi använde mobilerna på typ 3 lektioner eller något idag så det var riktigt chill. Direkt efter skolan tog jag moppen hem och bara höll tummarna på att jag inte skulle få motorstopp. Hade i princip ingen bensin men tur som jag har så klarade jag mig hela vägen hem. Hemma packade jag det sista och åt middag. Sedan träffades vi utanför johanneskyrkan halv 5 och åkte därifrån runt 5 typ.

Vi bor på en liten gård och jag tror att vi är 100 styckna ungefär. Alltså är det kofagrupper från lite olika ställen så det är riktigt kul. Vi blev indelade i grupper direkt efter maten ungefär och jag hade en väldig tur och hamnade med både Lukas och Gabbe i min grupp. Vi gjorde i alla fall lite olika namnlekar och det var rätt kul ändå :) sen fick vi en liten rast och efter det en andakt i den lilla kyrkan här. Nu har vi haft lite kul och ska sova. Uppstigning halv 8 imorgon...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela