Ida Håkansson

Min helg

Publicerad 2014-08-31 23:13:33 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Så, nu är jag tillbaka igen, och tänkte berätta vad jag har gjort den här helgen.

I lördags (igår) fick jag sovmorgon till klockan 11 och jag kan bara säga en sak, det behövdes! Jag käkade frukost och kollade på lite tv och bara chillade typ. Vid 2 hämtade jag Aida vid busshållplatsen också gick vi på en liten promenad med Putte. Sen fixade vi oss tillsammans. Vi sminkade oss, plattade håret och bestämde outfits. Och sen gjorde vi våfflor till lunch också!

Vi tog tåget in till centralen där vi mötte upp Julia och Anna och sen åkte vi vidare till Lerum och hem till Maria. Maria fyllde år under sommaren så hon hade en tjejkväll nu och det var riktigt roligt. Vi käkade massa, pratade och dansade typ. Träffade massa nya människor och vi hade jätteroligt. Sen på kvällen åkte jag och Anna med hem till Julia och vi kom hem till henne vid 12 ungefär. Där sov vi över och hade det sjukt mysigt.

Idag har det inte hänt så mycket. Gjorde i princip ingenting hemma hos Julia utan bara låg och slappade lixom. Alla var trötta efter igår eftersom vi sov lite fel timmar på dygnet som mamma brukar säga (igen...). Jag tog tåget hem vid halv 4 och käkade en sub på centralen medan jag väntade på tåget hem. Mamma hämtade mig vid Lindome station också åkte jag hem och vilade upp mig typ. Kollade på idol och målade naglarna och sen bar det iväg till träning med bästa laget relight. Hade riktigt kul på träningen och det blir verkligen aldrig tråkigt på våra träningar.

Så det har varit en riktigt grym helg helt enkelt. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela