Ida Håkansson

Hemmadag

Publicerad 2014-07-31 00:40:00 i Allmänt,

Idag har det varit en sån där dag där jag bara har varit hemma hela långa dagen. Fick sovmorgon imorse fast Roger kom på besök en smabbis och väckte mig liiiiite för tidigt. Somnade om sen men ändå, haha!

Jag gick i alla fall upp klockan 11 och då käkade jag frukost, chillade lite och gjorde mig ordning som vanligt. Kommer faktiskt inte ihåg riktigt vad jag har gjort idag men jag har legat i hängmattan och kollat på PH Norge, plockat undan mina grejer som har varit överallt och bara haft kul med våra gäster eller vad man ska säga att dom är, haha! Vi spelade risk under kvällen och det tig riktigt lång tid idag. Vann inte men idag tog jag förlusten lite bättre ;) 

Mamma och Lovisa åkte till Skåne idag för att kolla på en hästtävling typ så nu är jag och pappa ensamma hemma från familjen. Men det blir en bra vecka det här ändå för nu har Tommy och hans nya tjej kommit hit också så det är i princip fullt hus ändå. Godnatt!


Bjuder på den här bilden eftersom jag verkligen inte har några andra haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela