Ida Håkansson

En bättre helg

Publicerad 2015-03-08 14:53:11 i Allmänt, Min vardag,

Det senaste har jag ägnat hela mitt liv åt plugg och träning. Har inte hunnit träffa kompisar och inte haft någon fritid, så den här helgen har verkligen varit bäst. Vi hade det supermysigt igår och även om det visade sig att alla inte kunde vara med som det var tänkt så blev det hur bra som helst. 

Först träffades jag, Wilma och Jessica inne i stan också åt vi på jensens. Det var jättegott och kändes sådär lite lyxigt. Vi hade tänkt att fördriva tiden med att kolla i affärer sen men vi tänkte inte så långt att affärerna stängde så det sket sig. Istället åkte vi hem till Jessica och lämnade alla grejer och bara pratade. Lotta kom dit också så allihopa tog sällskap till bion. Vi missbedömde tiden liten så vi fick skynda oss till bion men vi hann som tur var. Vi gick faktiskt istället för att ta spårvagnen så det gick snabbare haha. Filmen var hur bra som helst. Jupiter Ascending såg vi och Channing Tatum var lika snygg som vanligt.

Kvällen avslutades med att allihopa åkte hem till Jessica där vi satt uppe och pratade hela natten, pratade om allt verkligen och kom på lite random saker att göra. 

Nu är jag i alla fall hem och idag är det plugg som står på schemat. Hann med lite igår, men nu ska resten göras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela