Ida Håkansson

Får se om jag kan skriva detta

Publicerad 2015-03-05 22:37:49 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Hej på er!

Tänker inte skriva en novell nu för är så himla trött i armarna. Var på body pump med pappa och jag la på lite extra vikt på biecep och tog i lite extra på axlarna, så jag är ganska död. Att träna armar är ju inte min starka sida direkt, är extremt svar i armarna och speciellt axlarna. Men jag åt i alla fall den goda citron och lime kvargen när jag kom hem, så förhoppningsvis får jag väl någon ny muskel i alla fall ;)

Idag var vi och kollade på ballokalen efter skolan och jag har bara ett ord att säga. Wow. Juni här kommer jag...

Även cap and gowns är testade nu... Kan inte fatta det, snart slutar jag 9:an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela