Ida Håkansson

När man överlever onsdagen

Publicerad 2015-03-12 22:37:12 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Hejsan!

Har ni tänkt på det att på tisdagar och onsdagar känns livet riktigt jobbigt oftast. Man vet att det är mer än halva veckan kvar innan helg och lite ledighet. Men sen när man vaknar upp på torsdag morgon så får man typ ny energi. Man inser att det bara är två dagar kvar till helg, och livet känns så himla mycket lättare. Så är det i alla fall för mig. Varje vecka.

Dagen har flytit på ganska bra. Har så mycket i min gärna och mycket att tänka på så jag känner mig lite vimsig, men jag har varit på bra humör och kännde den där extra energikicken imorse av att det var torsdag. Hade piano efter skolan som vanligt och det var inte kul att ta sig dit, men när jag väl var där blev det betydligt roligare. Satte mig på fel buss sen påvägen hem så jag missade den riktiga bussen. Asså klant. Men pappa kom och hämtade mig och sen var det bara hem för middag innan det bar av till gymmet. Vi får väl se om jag kan röra mig imorgon. Hade träningsvärk redan innan och Gud vad det kändes... Det var nog det värsta bodypump passet någonsin haha.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela