Ida Håkansson

Officiellt anställd

Publicerad 2015-03-09 23:12:45 i Allmänt, Min vardag,

Hejsan!

Nu är den här dagen äntligen över, och det känns så himla skönt att den är över. Vädret idag har varit helt gudomligt och jag har haft solglasögon och skinnjacka, så det har i alla fall muntrat upp mig lite.

Idag hade jag ingen vanlig skoldag. Började 11.20 och slutade 13.40 och jag hade 3 stycken muntliga nationella. Först engelska, sen matte och sist svenska. Engelskan gick inte alls bra känns det som, matten okej och svenskan bra om man jämnför med dom andra. Fick jätteont i huvudet och kände mig extremt stressad, men nu är det avklarat i alla fall.

Efter skolan åkte jag snabbt hem och åt lunch och sen körde mamma mig till McDonalds Frölunda för min introduktion. Detta var helt ärligt det roligaste på dagen och jag kan nu meddela att jag är officiellt anställd på McDonalds. Så himla glad och det kommer verkligen bli superkul. Kursen höll på i cirka 3 timmar och vi gick igenom lite grundläggande saker och skrev på massa papper. Efteråt var det bara för mig att skynda mig hem och nu har jag pluggat hela kvällen. Blev äntligen klar med min teknikuppsats så det känns riktigt skönt. Nu är det en viktig sak kvar att göra denna veckan och det är en ganska stor sak. Men det får jag göra imorgon.

Nu måste jag verkligen sova. Är helt slut efter den här dagen. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela