Ida Håkansson

Plugg och nationella

Publicerad 2015-03-19 22:32:42 i Allmänt, Min vardag, Träning och hälsa,

Idag var det sista svenskadelen av de nationella proven. Det var skrivning som gällde och det känns faktiskt bra nu i efterhand. Hade lixom ingen skrivkramp utan det flöt bara på. Efter nationella hade vi nästan 3 timmar rast och då gick vi först ut på skolgården och sen åkte vi på en liten utflykt. Hade sedan mentortime och sen en till lång rast. Var ute då också så har varit ute ovanligt mycket idag haha. Hade sedan piano dessutom och jag gick faktiskt hem därifrån idag. Riktigt mysigt och solen var fortfarande uppe så det var varmt och skönt.

Nu på kvällen har jag försökt plugga matte. Har prov på måndag så har mycket att göra. Åkte till gymmet nu på kvällen en snabbis och har nu tänkt att sova. Måste upp halv 6 imon, taggad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela