Ida Håkansson

Spontanshopping är det bästa

Publicerad 2015-03-13 19:00:29 i Allmänt, Min vardag,

Den här dagen har varit hur bra som helst verkligen och nu väntar en lugn och skön kväll hoppas jag. Ska nog bara ligga i soffan och kolla på The OC typ, vi får se. Har lite familjevänner här på middag oxå så ska väl vara lite social först haha.

Idag har jag bara haft en enda lektion och det var hur skönt som helst. Nästan alla 9:orna på skolan var på Hvitfelska för att kolla på språkolympiaden så vi var där och hejade. Min skola hade gått vidare till regional finalen i alla språken, ganska grymt ändå haha. Tyskan vann i alla fall så de ska vidare till finalen nu. Funny! I alla fall så kollade jag på tyskan, franskan och spanskan och sen gick jag tillbaka till skolan. Vi käkade lunch, hade SO och sen slutade vi.

Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi till hissingen. Vi köpte tyg till balklänningen och sen gick vi lite spontant in till en stadium outlet och det var sjukt billigt där. Köpte ett helt tränings set faktiskt för bara lite över 400kr, helt sjukt. Byxorna kostade 300kr, tröjan 40kr och sen ett par träningshandskar för 100kr. Sjukt grymma priser! Jag älskar verkligen spontanshopping, det är alltid då man blir som nöjdas haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela