Ida Håkansson

Fredag!

Publicerad 2013-08-30 07:27:21 i Allmänt,

Yeey, äntligen fredag! Haha, är såå taggad på helg alltså. Och ändå så har jag bara gått i skolan sen i onsdags eftersom jag var sjuk? Haha! Men seriöst, jag är typ as glad idag... Jag var det igår också, jag fattar inte va som har hänt med mig, haha!

Men idag efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra. Det regnar och ska göra det hela dagen så det finns lixom inte så mycket att göra... Jag är fett sugen på att gå på bio men jag tränar klockan åtta så det får väl bli någon annan gång. Jag får väl helt enkelt mysa ner mig med datorn och en filt hemma istället! Men ja, sen måste jag faktiskt plugga lite också. TROTS min regel att inte plugga på fredag... Men har man varit sjuk så har man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela