Ida Håkansson

10 snabba om Ida

Publicerad 2013-06-28 16:27:44 i Allmänt,

Tja!
Har ju lovat er att jag skulle skriva ett inlägg om Ida, så får göra det nu lite snabbt, ska nämligen iväg till en kompis och ha Star-Wars marathon hela natten..

Ska försöka få till 10 snabba nu då!
1. Jag och Ida tjafsar ständigt om allting, vilket gör våran mamma galen, men det går liksom inte att låta bli haha!
2. Hon är en av de flummigaste personerna jag känner
3. Hon är faktiskt sjukt duktig på teamåkning, även om hon inte vill erkänna det själv.
4. Under veckorna när det är skola ses vi knappt över huvud taget eftersom antingen hon eller jag har träning, är med någon kompis eller spelar något instrument.
5. Hon är sjukt duktig i skolan, dock märks det inte så mycket när hon inte är i skolan för hon typ kopplar bort den delen av hjärnan haha!
6. Hon är sjukt omtänksam och tänker alltid på alla runt omkring sig.
7. Hon ¨lånar¨ mina kläder utan att jag vet om det hela tiden, även om vi inte alls har samma klädsmak.
8. Jag och Ida har inte alls samma musiksmak, med vissa undantag såklart.
9. Hon är sjukt musikalisk och är asduktig på att både sjunga och spela.
10. Hon kan aldrig sitta still utan sitter jämt och viftar med sina tår, vilket förövrigt är väldigt störigt när man sitter och åker husbil på sommaren..

Även om jag kanske inte säger det så ofta så älskar jag min syster <3

Kram Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela