Ida Håkansson

Kväll med mamsen

Publicerad 2014-04-29 22:07:47 i Allmänt,

Nu har jag precis duschat, packat klart till konfalägret och är klar för att sova efter en jättebra kväll.

Jag och mamma åkte till Kungsbacka vid halv 6 ungefär. Vi började att gå in på CC där jag provade lite olika klämningar inför konfirmationen. Hade egentligen redan tittat ut en speciell, men vi hittade faktiskt en annan som var ännu bättre. Den är i princip helt rak och har spets hela vägen. Låter ganska tråkigt med på är den sjukt snygg verkligen. Ska ha ett sidenband i midjan också som jag knyter bak så det blir lite mer "form" på den. Det jag älskar med den är att man kan göra den både cool och gullig. Med ett bälte i midjan istället, skinnjacka och boots blir den hur fräck som helst. Och med jeansjacka och ett litet brunt bälte/sidenband blir sen urgullig. Vill inte lägga upp någon bild på den för vill lixom hålla den "hämlig" fram tills konfirmationen ;)

Efteråt åkte vi i alla fall till Kungsmässan. Vi började med att gå in på JC där vi letade jeans till mig. Det gick bättre och snabbare än vanligt och det blev faktiskt en helt ny modell som jag inte har haft innan. Det är i alla fall crocker jeans precis som jag brukar försöka köpa. Dom är jätte ljusblåa och är verkligen sjukt nöjd.

Efter JC gick vi till telenor och kollade hur vi skulle göra med mik telefon. Min lås knapp har slutat fungera så vi pratade lite med dom där. Bestämde ingenting men än så länge ska jag behålla den så här i alla fall. Sedan gick vi till en hemlig affär och köpte ett hemogt paket till Wilma. Vet att hon läser min blogg så kan lixom inte skriva här vad vi köpte för något. Hoppas i alla fall att hon blir nöjd. Det fanns inte så mycket att välja på men det blir nog bra.


Lite rolig bild, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela