Ida Håkansson

Pluggat gärnet

Publicerad 2014-02-26 21:08:23 i Allmänt,

Idag har det inte varit en särkilt bra dag. Är inte på bra humör över huvud taget och det blir ju inte direkt bättre av att jag är så sjukt trött. Skolan var väl som den brukar vara med massa lektioner. Vi hade inget c-språk idag så fick sluta lite tidigare, men annars var det inget speciellt.

Efter skolan åkte jag hem och satte mig och började plugga till tyska provet vi har imorgon. Jag har missat i princip allt som vi har prov på eftersom jag har varit sjuk, så de blir ju inte direkt lätt det här. Men jag var i alla fall på pianot förut också och det kändes skönt att ta en liten paus från pluggandet. Sen efteråt fortsatte jag att plugga.

Jag hoppas att jag kan det mesta nu, men det får vi väl se imorgon. För nu ska jag röja undan alla mina grejer i huset eftersom Magda våran städerska kommer imorgon. Sen ska jag väl sova, för jag vill verkligen bli pigg igen, hatar att bara trött haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela