Ida Håkansson

Dagarna i Falun

Publicerad 2014-10-30 13:16:21 i Allmänt, Min vardag,

Somnade på direkten igår när vi la oss i sängarna och skulle kolla på film. Internetet krånglade så la undan telefonen och bara somnade, haha! Dagen spenderades i alla fall först några timmar i stan. Agnes skulle prova ut kläder inför "modevisningen" ikväll, och man ska väl inte säga att hon blev jättenöjd... Nej, det är inga kläder man skulle vilja haft på sig i vanliga fall, haha!

Sen tog vi i alla fall bussen hem. Vi kom bara hem och vände typ för sen tog vi moppen och mötte upp några kompisar till Agnes. Vi åkte till pizzerian och käkade och sen åkte vi hem till Daniel och var där ett tag. Vi kom hem lagom till att PH skulle börja men det var då jag somnade med en gång.

Just nu håller vi på att fixa oss. Vi ska vara inne i stan halv 3 och innan det ska vi käka lunch också. Så jag måste bli klar nu men vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Hej! Mitt namn är Ida Håkansson och är 15 år. Detta är min blogg där jag skriver om min vardag och olika åsikter. Jag är en aktiv tjej som gillar att prova på nya saker och träffa nya människor. På fritiden umgås jag med vänner och tränar både konståkning, på gym och har precis börjat köra cross. Musiken är även en stor del av mitt liv och jag spelar piano, saxofon och sjunger. Vid funderingar kring min blogg släng gärna iväg en kommentar eller mejla mig på [email protected] Välkommen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela